Jabłecznik jaglany

Jabłecznik jaglany

Oceń posiłek w skali FIT:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Udostępnij znajomym...Share on Facebook0

Składniki:

  • opakowanie kaszy jaglanej (350g)
  • 800ml mleka
  • 4-5 jabłek
  • 2 garście rodzynek
  • cynamon

plan diety

0cad7f181e0d45989cb815c8ec70fdc5.JPG

Przygotowanie:

  1. Kaszę razem z rodzynkami gotujemy na wolnym ogniu aż wchłonie całe mleko.
  2. Jabłka obieramy, ścieramy na grubych oczkach i przyprawiamy cynamonem.
  3. Foremkę do pieczenia psikamy PAMem lub delikatnie smarujemy olejem.
  4. 1/2 kaszy wykładamy równo na spodzie formy, następnie starte  jabłka oraz na górę pozostałą kaszę.
  5. Pieczemy ok.30min w piekarniku z termoobiegiem, nagrzanym do 170st.C.

Wartości podane dla całej blachy.

Wartości odżywcze:

Kalorie: 2039

Białko: 66.0

Węglowodany: 430.3

Tłuszcz: 15.9

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *